<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Polacy zdecydowali</title>
		<description>Skomentuj Polacy zdecydowali</description>
		<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji</link>
		<lastBuildDate>Wed, 10 Jun 2026 10:56:50 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://www.ciecina.eu/component/jcomments/feed/com_content/734" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Kwicoł napisał:</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-3058</link>
			<description><![CDATA[Trza było wybrać bliznioka na prezydenta,,, To były by w Polsce same pomniki i komisje powołane do śledctwa kto jest winny,,, I wyrzucili by nas ze wszystkiego UE,Nato i tam gdzie jeszcze jesteśmy,,, A oprócz tego że cały świat się z nas śmieje to o tym już nie będę wspominał bo aż się wstyd przyznać co mówią o nas i naszym rządzie,ale to tak jest jak się MOHEROWE BERETY biorą na wybory i słucha się radia M. Jak patrze na wiadomości czy fakty a widzę wypowiedzi pana J.K to mi się krew gotuje i zmieniam kanał,bo się czuje jak by się cofnął z 20 lat albo więcej w rozwoju, Ale to już zostawię dla siebie i poczekamy do następnych wyborów,]]></description>
			<dc:creator>Kwicoł</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Oct 2010 21:35:04 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-3058</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jak było tak będzie:)</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2901</link>
			<description><![CDATA[Jak to kiedyś mówili dziadki "Jaki jedyn za piontke taki drugi za dziesiontke" . Ja się tam nie wtrącam do dyskusji o polityce bo mało mnie to interesuje ale według mnie czy Bronek czy Jarek jeden huk bo i tak lepiej nie będzie ... A tak na marginesie to widzę że Yeti wszędzie wyciąga brudy historii ale niema się co z chłopem spierać bo nie warto:-) Pozdrawiam :-)]]></description>
			<dc:creator>Mariusz Kąkol-Harnaś</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 10 Jul 2010 09:00:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2901</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ryby</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2900</link>
			<description><![CDATA[Wiys,yeti powiym ci cymu ci trza jeś ryby w kozdy dziyń. W rybak jes duzo fosforu i jak se go kapke łyknies to ci moze łoświeci rozum i nie bydzies pisowoł takik gupot.Boś kaksik cosik łusłysoł cy wycytoł a nie cołkiym ześ to zrozumioł. A co do prowdy to wiys ze som trzy: świynto prowda, scyro prowda i g... prowda. A tak se bocym ze my tu mieli ło wyborak godać a nie ło muzułumanak i schizmak. Trzimoj sie.]]></description>
			<dc:creator>baca</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 09 Jul 2010 11:27:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2900</guid>
		</item>
		<item>
			<title>POTOK - nie nauka Kościoła a Ciemnota Kościoła</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2899</link>
			<description><![CDATA[NIE nauka Kościoła a ciemnota Kościoła Nauka Kościoła zawsze zabijała postęp i była hamulcem cywilizacji. Świadome i bezwzględne mordowanie muzułmanów podczas wojem krzyżowych. Dzieci, kobiet, kobiet w ciąży, starców. Kto zna historie to wie że muzułmanie oszczędzili katolików po wyzwoleniu Jerozolimy. Negowanie nauki Kopernika . Która była prawdą. Śmierć Giordano Bruno ? tez była prawdą. Potępienie Luteranizmu, który negował nieomylność Papieża. Co też było prawdą. Sprawa Galileusza pod nadzorem inkwizycji - też była prawdą. Dlaczego w piątek możemy jeść ryby a nie kurczaka ? nie opiszę historii powstania tego zwyczaju bo paru mogłoby dostać zawału. Tylko nie wierzcie w to ,że dlatego bo Pan Jezus jadł ryby. Nie napisze o schizmie czyli o podziale Kościoła a właściwie kasy i wpływów kościelnych. Nie napisze o historii papieży bo ta historia obraża nas ludzi wierzących. Stosunek Kościoła katolickiego do Holokaustu i postawa Papieża w czasie II wojny światowej - też jest prawdą. Walka Kościoła i dewotyzmu kościelnego z aborcja jest fikcją. Jest dmuchaniem w wielki balon i wszyscy się modlą aby nie pękł. Wysunę tezę że kościół nie robiąc nic biernie popiera zabiegi aborcyjne. Wszyscy wiedza gdzie odbywają się zabiegi aborcyjne. Kto ich wykonuje i ile. Żaden z Księży nie zgłosił do prokuratury przestępstwa aborcyjnego. Kościół na terenie Rzeczypospolite j zgodnie z zapisem konkordatu posiada najlepszy wywiad społeczny. Wypuśćmy ludzi Radia Maryja do tropienia zabiegów aborcyjnych zamiast robić moherowe berety. Zniknie podziemie aborcyjne całkowicie. Homoseksualizm jest według Kościoła dewiacją. Ale to Pan Bóg stwarza homoseksualistó w. A Kościół odmawia im równorzędnego bytu na tym świecie a jednocześnie toleruje ich w swoich szeregach. To też jest prawdą In vitro - tak jak Galileusza też Kościół zaakceptuje za 100 może 200 lat jak będzie brakować ludzi na świecie. Jak będzie brakować kleryków i pieniędzy.Sami dopuszczą wszelkie metody poczęcia. To Pan Bóg pomógł bezpłodnej Elżbiecie i ?uczynił tą która była uznawana za niepłodną?. Jeżeli niepłodność uzna się za chorobę to skoro kościół pozwala leczyć to będzie pozwalał leczyć niepłodność. Tylko musi minąć trochę czasu. Zostaje autanazja i nasze PRAWO, każdego z osobna do wyrażania swoich poglądów na ten temat. Może Kościół też się myli? Przy tym co się obecnie dzieje się w Kościele ciężko jest stwierdzić gdzie jest wiara i prawda i pieniądze. Pozdrawiam YETI]]></description>
			<dc:creator>YETI</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Jul 2010 21:59:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2899</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chyba się nie zrozumieliśmy</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2898</link>
			<description><![CDATA[Nikogo nie ocenialem i nikogo nie atakowałem!!!Ni gdzie nie napisałem że ktoś jest lepszym czy gorszym katolikiem!!! Stwierdziłem tylko że ktoś kto głosuje na polityka który jawnie wyraża poglądy antykatolickie przyczynia się do wprowadzania prawa które jest w sprzeczności z nauką Kościoła. A legalizowanie aborcji,eutanaz ji, zezwalanie na małżenstwa osób tej samej płci itd jest sprzeczne z zasadami chrześcijaństwa .Są jednak politycy którzy oficjalnie głoszą takie poglądy.Pewnie że katolik nie ma obowiązku głosowania na katolika, przecież nawet wsród ateistów są tacy którzy są przeciwni aborcji, którym nie przeszkadza obecność symboli religijnych. Polecam do przeczytania http://www.naszawitryna.pl/europa_388.html Do woql Popieram Cię w kwestii jawności finansów kościoła.Każdy obywatel ma obowiązek płacenia podatków.Każdy powinien]]></description>
			<dc:creator>potok</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Jul 2010 19:04:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2898</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Czy zasady obowiązuja wszystkich?</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2897</link>
			<description><![CDATA[Potok uważa, że: "Kościół jak najbardziej powinien angażować się we wszystkie aspekty życia publicznego". Ale czy zna niektóre skutki takiego angażowania? "Poganie byli prawdziwymi wrogami. Wojna z nimi stanowiła wojnę sprawiedliwą. Ci, którzy będą zabijać muzułmanów, nie tylko uzyskają odpuszczenie wszelkich grzechów, lecz również błogosławieństw o. Walka z muzułmanami stała się dowodem pobożności. Papież kierował swój apel do możnych pożądających posiadłości ziemskich i zachęcał ich, aby szukali bogactw poza ziemiami chrześcijan. Wzywał rycerzy, aby zdali rachunek ze swoich grzechów, a następnie zostali "rycerzami Chrystusa". Śmierć na polu walki przyniesie im zbawienie, a zwycięstwo sprawi, że "posiadłości waszych wrogów staną się wasze". Papież świetnie znał swoich słuchaczy, kierując do nich apel, w którym perspektywa wiecznego zbawienia łączyła się z nadzieją na zdobycie bogactw materialnych. Wyprawa musi zakończyć się powodzeniem, ponieważ "Chrystus będzie waszym chorążym". Zebranym papież udzielił odpustu zupełnego, a wszystkim, którzy zgłosili swój udział, przypiął do prawego ramienia biały krzyż na znak, iż są "rycerzami Chrystusa." Źródło: Angus Konstam: Wyprawy krzyżowe. Warszawa: Świat Książki, 2005. 1. A teraz napisz do której z przywołanych przez Ciebie zasad katolickich ten cytat się odnosi. Ja Ci tylko podpowiem, że skutkiem powyższego "apelu" Papieża Urbana II było między innymi wymordowanie około 40 tysięcy cywilnych mieszkańców Jerozolimy, głównie Muzułmanów i Żydów w 1099 r. 2. A czy słyszałeś coś o ROZUMIE i WOLNEJ WOLI?]]></description>
			<dc:creator>Raptor</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Jul 2010 18:36:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2897</guid>
		</item>
		<item>
			<title>tak...</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2896</link>
			<description><![CDATA[Misiek wyłożył cytatem na łopatki wyjątkowo kontrowersyjne argumenty Potoka. Szan. Potok - skoro kościół ma takie uzasadnione prawo - napisałeś "Kościół jak najbardziej powinien angażować się we wszystkie aspekty życia publicznego" - to pozwólmy na relacje w drugą stronę (np. monitorowanie finansów Kościoła, podatki itp.) - ale tutaj nie byłoby już takiej aprobaty ze strony kościelnych kręgów.]]></description>
			<dc:creator>woql</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Jul 2010 18:26:24 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2896</guid>
		</item>
		<item>
			<title>do potok.-pomyśl a potem pisz!</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2894</link>
			<description><![CDATA[Wydaje mi się kolego że chyba ty do końca nie za dobrze postrzegasz zasady religii katolickiej, więc nie oceniaj nikogo już lepiej.Poczytaj a potem dyskutuj! ............... ............... Dużym nieporozumienie m są ataki części katolickich wyborców skierowane do popierających przeciwnika. To, że część katolików wybiera jednego kandydata, nie znaczy, że tak samo muszą robić wszyscy. Nikt nie ma prawa mówić innym, że jest gorszym katolikiem, bo nie jest rzecznikiem partii określanej jako katolicka - wyjaśniał ks. Prusak TJ. Dlaczego mogą pojawić się takie ataki? - Jest to wynik strachu i ignorancji, ale również braku pogłębienia swojej religijności - dopowiedział jezuita. Jak uważa, katolik nie ma obowiązku głosować na katolika. Podobnego zdania jest ksiądz Adam Boniecki, który źródła ataków szuka w nieznajomości historii. - Są pewne zaszłości z PRL-u, ludzie po prostu czegoś się boją, często bezpodstawnie. Stąd wynik może być komentowany negatywnie przez część katolików - mówił ks. Boniecki.]]></description>
			<dc:creator>misiek</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Jul 2010 13:40:35 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2894</guid>
		</item>
		<item>
			<title>katolicyzm a polityka</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2893</link>
			<description><![CDATA[Będąc katolikiem nie wolno głosować na kogoś kto jawnie wygłasza poglądy antykatolickie( aborcja,eutanaz ja, "związki partnerskie"itp ).Popierając taką osobę czy partie obywatel przyczynia się do wprowadzania prawa które jest sprzeczne z nauką Kościoła. Kościół jak najbardziej powinien angażować się we wszystkie aspekty życia publicznego.Nie chodzi o to aby ksiądz na ambonie mówił:głosuj tylko na X a na Y nie wolno ci głosować. Powinien jednak wyraźnie mówić że pewne poglądy czy zachowania są niewłaściwe z punktu widzenia nauki kościoła.Powini en stanowczo zwracać uwagę politykom(szcze gólnie tym którzy twierdzą że są katolikami)że ich postępowanie jest nie właściwe . Część osób żąda, aby kler w ogóle nie mieszał się w te aspekty życia publicznego.Naj częsciej jednak sa to osoby niewierzące albo takie które nie do końca przestrzegają zasad katolickich.]]></description>
			<dc:creator>potok</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Jul 2010 10:52:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2893</guid>
		</item>
		<item>
			<title>katolicyzm a polityka</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2892</link>
			<description><![CDATA[Widzę, że na komentarz Zacharyjosa nie ma, jak na razie, odpowiedzi. No rzeczywiście ciekawy to przyczynek do dyskusji. Czy jako katolik mogę popierać kogoś o poglądach "mało" katolickich, a czasem wręcz sprzecznych z nauką Kościoła? Dodatkowo trzeba by się zastanowić czy Kościół może lub też na ile może angażować się w sprawy polityki? Część osób żąda, aby kler w ogóle nie mieszał się w te aspekty życia publicznego. Ale jak słusznie zauważył Tippo, dlaczego odbieramy to prawo naszym "duchowym przywódcom"? Jakieś propozycje? pozdrawiam]]></description>
			<dc:creator>benobi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Jul 2010 09:39:16 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2892</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zacharyjos napisał:</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2891</link>
			<description><![CDATA[Komorowski jako katolik przeszedł w ciągu swojego życia od walki z komunizmem do poparcia niektórych jej postulatów, które wprost uderzają w godność ludzką. Ciekawe czy zostanie wykluczony (ekskomunikowan y) z Kościoła Katolickiego?]]></description>
			<dc:creator>zacharyjos</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 23:24:22 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2891</guid>
		</item>
		<item>
			<title>??</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2890</link>
			<description><![CDATA[Do efes: Kolego ja na rzecz WSI, jak i Bronek z Donkiem pracuje juz dawno :-) Dlatego tez czuje z nimi symboliczna braterska wiez. A co do jadu; ludzie bez kompleksow -w Ciecinie, wielbiciele kabotynstwa - globalnie, Szanowac trzeba jednak jeden i drugi elektorat :-) Do rosigniolka: Ksieza w sejmie nie siedza, spotow wyborczych nie robia, Napieralskiego i Senyszyn nie nawracaja. Mowia o tym co w danej kwestii rzecze nauka kosciola, wiec i logiczne ze ktos jesli tej nauki slucha powinien sie do niej stosowac. Jesli ktos ma to za przeproszeniem w piecie, nikt go za to na stosie nie spali. Nikt na sile nikomu nie agituje. Ja jako praktykujacy katolik, oczekuje wrecz od ksiedza tego, by mi powiedzial czy na kogos kto popiera in vitro glosowac moge. Jakis tu dziwny dysonans widze, niby do kosciola chodzimy, tylko po co jak nie po to by tym kosciolem zyc na codzien?? I co do agitacji, proponuje ostatni nr GN, pisze tam ze pan ktory popiera invitro i deklaruje sie jako katolik, moze niedlugo zostac oficjalniej w tej kwestii przez kosciol przywoalny do porzadku. Czy kosciol probowal kiedys strofowac np. Joanne Senyszyn?? Nie, bo ona nie deklaruje sie jako katolik, proste jak widly do gnoja :-)]]></description>
			<dc:creator>tippo</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 22:05:27 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2890</guid>
		</item>
		<item>
			<title>500 dni</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2889</link>
			<description><![CDATA[No ciekawi mnie bardzo ile uda się zdziałać koalicji PO-PSL do następnych wyborów parlamentarnych . Mają teraz jedyną taką szansę od lat - duża liczba głosów w sejmie i prezydent po swojej stronie. Nie jestem osobiście zdeklarowanym PeOwcem, ale życzę im jak najlepiej z jak najlepszym pożytkiem dla nas wszystkich. Pozdrawiam wszystkich dyskutantów :-)]]></description>
			<dc:creator>benobi</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 22:00:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2889</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kwicoł napisał:</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2888</link>
			<description><![CDATA[Powiem krótko i na temat!!!Brak mi słów,,, A nie będę się rozgadywał i wypowiadał na ten temat bo mnie usunie Adm.a raz wisiałem na włosku,,, A moherowe berety to niech siedzą sobie w domu z wnukami!!! I gratuluje Panu Komorowskiemu,, ,]]></description>
			<dc:creator>Kwicoł</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 21:07:35 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2888</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Do Raptora</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2887</link>
			<description><![CDATA[Nie będę się rozpisywał,jak niektórzy nasi adwersarzy - całkowicie Ciebie popieram,chocia ż się nie znamuy.]]></description>
			<dc:creator>Efes</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 19:52:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2887</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Do tippo</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2886</link>
			<description><![CDATA[Ciekaw jestem do której szkoły chodziłeś z Bronkiem czy Donkiem,czy gdzie pasałeś z Nimi krowy,że pozwalasz sobie na takie poufałości.Dla prawdziwego Polaka wybory prezydenckie były wydarzeniem na miarę pięciu lat przyszłości Polski i żadne jady i chamstwa nie są w stanie przeszkodzić hasłu,że ZGODA B UDUJE A POLSKA JEST NAJWAZNIEJSZA. Czas się zbudzić i zacząć pracować dla dobra Polski w tym Cięciny.Pozdraw iam.]]></description>
			<dc:creator>Efes</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 19:41:47 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2886</guid>
		</item>
		<item>
			<title>:P</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2885</link>
			<description><![CDATA[Tylko ciekawym czy teraz Bronek bedzie zwalac porazki i nicnierobienie na Donka, czy Donek na Bronka?? Do misior: Nie ma tlumaczen ze znow ktos przeszkadza, PIS nie ma teraz przez rok nic do gadania, wiec tlumaczenia o wojenkach itp. nie maja zastoswania. Maja pelnie wladzy, niech w koncu cos zrobia, jak to Donek prosil o 500dni spokoju, to moze w koncu bedzie ta Irlandia. Do Raptor: Wyksztalcenie, zawod to mylne kryterium. To ze ktos ma magistra z Budownictwa czy Informatyki, nie znaczy ze zna sie na polityce bo po prostu nie tego sie uczyl, albo chociaz sie ta polityka jakos bardziej interesuje. TV i wieczorne wiadomosci, lub naglowki z onetu to marne zrodlo informacji. Tekst o mlodych, wyksztalconych z duzych miast juz tez nie chwyta :-) Przegral Kaczor wybory, ale wiecej odebral wyborcow PO niz Bronek jemu, wczoraj pokazywali odpowiednie badanie ktore to udowodnilo. Zdecydowali tak na prawde wyborcy z SLD, UB i ogolnie lewicowi, ktorzy co zrozumiale wola Bronka jako mniejsze zlo... Swoja droga, minki Nowaka i Tuska wczoraj nie byly jakos zbyt radosne, choc wiedzieli ze wygral Bronek, chyba myslaly bidule ze kolejny rok beda zbijac baki i zwalac wszystko na zlego kaczora :P]]></description>
			<dc:creator>tippo</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 17:26:35 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2885</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Przegrana jest przegraną.</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2884</link>
			<description><![CDATA[Jarosław Kaczyński bezpośrednio po przegranych wczoraj wyborach przywołał sentencję Piłsudskiego: "Zwyciężyć i spocząć na laurach ? to klęska. Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo". Niestety zacytowane słowa nie są na miejscu. PIS zarówno przegrał jak i ULEGŁ. 1. Prawie w tej samej chwili wypowiedziano słowa pokazujące prawdziwą twarz Jarosława Kaczyńskiego, który kierując słowa do rekomendowanych przez jego komitet członków komisji wyborczych nawoływał ich do czujności przy liczeniu głosów. Tylko idiota nie był w stanie odebrać tego jako insynuacji i podejrzeń o próby fałszowania wyników. 2. Zastanawiam się dlaczego uczestnicy katastrofy w Smoleńsku to POLEGLI śmiercią męczeńską razem z jego bratem a w katastrofie gibraltarskiej jej uczestnicy ZGINĘLI. 3. Pani Elżbieta Jakubiak podczas dyskusji ze Stefanem Niesiołowskim w Studiu Wyborczym pokazała jak wygląda prawdziwa twarz członków PIS-u. W swoim chamstwie i agresji niczym nie ustępowała Niesiołowskiemu a niekiedy nawet była lepsza. Co do wyników w Cięcinie. Jeżeli słyszy się słowa: "Rany B.... Co teraz z nami będzie?" "Sprzedali nas" Na pytanie, ale komu sprzedali? - pada odpowiedź "ruskim", to włos się jeży na głowie. A cyferki o czym świadczą? Niestety odstajemy od średniej kraju oraz województwa. Wystarczy trochę wysiłku i chęci i wszystko się robi jasne. Zwłaszcza po analizie wyników na podstawie danych SMG/KRC zwłaszcza w kategoriach wykształcenie, zatrudnienie.]]></description>
			<dc:creator>Raptor</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 16:58:31 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2884</guid>
		</item>
		<item>
			<title>podsumowanie</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2883</link>
			<description><![CDATA[Popieram "prostackie podsumowanie"vo gl-a, oraz komentarz misiora - mam nadzieję,że Raptor też się w tym temacie wypowie.Pozdraw iam wszystkich "pozytywnie myślących"]]></description>
			<dc:creator>Efes</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 15:41:06 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2883</guid>
		</item>
		<item>
			<title>misior napisał:</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2882</link>
			<description><![CDATA[No i po wyborach. Myślę że teraz trzeba zakopać topór, albo ciupaske wojenną i wziąć się do roboty. Bo niestety politycy nieważne z jakiej opcji politycznej nic za darmo nam nie dadzą. Mam tylko nadzieję że dzięki temu wyborowi choć na kilka miesięcy wojna na górze przycichnie a co za tym idzie my też przestaniemy się kłócić o to kto jest lepszym Polakiem. Pozdrawiam wszystkich pozytywnie myślących.]]></description>
			<dc:creator>misior</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 15:22:52 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2882</guid>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2879</link>
			<description><![CDATA[Szkoda że ludzie mieszają współczucie z powodu tragedii z poparciem w obecnych wyborach. Niestety też religia, a zwłaszcza nasi księża za bardzo angażują się w politykę :/ ]]></description>
			<dc:creator>rosignolka</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 12:29:16 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2879</guid>
		</item>
		<item>
			<title>!</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2878</link>
			<description><![CDATA[Na szczęście ostatni będą pierwszymi..... ...]]></description>
			<dc:creator>misiek</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Jul 2010 11:00:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2878</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nieco prostackie podsumowanie</title>
			<link>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2877</link>
			<description><![CDATA[Ojojoj - lokalnie, Uff - globalnie, Szanować trzeba jednak i jeden, i drugi elektorat.]]></description>
			<dc:creator>woql</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Jul 2010 21:42:21 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/734-czas-decyzji#comment-2877</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
